2019. július 29., hétfő

Semmi értelme bejegyzés

A hangulatingadozás monnyon le. És az állandó szunyálhatnék is. Amióta bejött a jó idő legszívesebben egész nap csak aludnék, kuckóznék, amit simán meg is csinálnék, ha nem lenne orvosos hét megint.

Amúgy tök vadakat álmodom, állítólag ez is a hormonok miatt van, most pl. blogger találkozó volt és valami óvodai szobában partiztunk, mini székeken, mini asztaloknál. Sok történésre nem emlékszem, csak, hogy a napozásról beszélgettünk, és Mike mondta,hogy hát ő nem tud barnulni, és konkrétan nem az, hogy fehér volt, hanem ilyen fekete-fehér színű, mintha egy újságból vágták volna ki. Aztán valahonnan előkerült több doboznyi Barbie meg Barbie szerkó, és kiderült, hogy Milonka Barbie-jának van átlátszó tangaszandálja, és mindenki el akarta cserélni vele, mert az mekkora királyság a fröccsöntött tűsarkúak mellett. Mondjuk az még viccesebb volt, hogy a tangaszandiban nyomuló babának konkrétan egyenként el lehetett választani a lábujjait. Hogy ezek honnan jöttek, fogalmam sincs, tegnap lefekvés előtt a  God friended me- sorozatot néztük, és hát az annyira....khm könnyed. Nekem kicsit már ilyen hurrá optimista és vattacukros is, szóval tényleg olyan, amitől nem fog az ember bugyiban menekülőseket álmodni.
A tunika is megjött, levendula illatú<3, igazi fehér, és amúgy egy sima pólóruha, ami egy nagyon picit átlátszó, szóval az unikornisos bugyi felejtős alá. Az egy méretezés is érdekes, rám pont jó, kissé passzentos, pedig kb M-L között vagyok (jó, most +1 fővel legyen L-es) XL-esnek szerintem kicsi. Mindent összevetve tetszik, szuper kis kánikula ruci lesz színes kiegészítőkkel.

4 megjegyzés:

  1. Az állandó szunyálhatnék nekem is hű társam továbbra is, pedig én még babát sem várok!:( Én a nagy melegre, az idegeskedésre és a frontokra fogom. (A hangulatingadozást is.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is mindig az időre fogom,meg az éjszakai pisilésre:D

      Törlés
  2. eskü, pedig az én barbimnak sincsen átlátszó tangaszandálja:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha azt mondod, hogy a lábujjai sem állnak egyenként én tök csalódott leszek:)

      Törlés