2019. július 25., csütörtök

Felvi vagy nem felvi

Egyik szemem sír, a másik nevet. Felvettek, viszont már egy ideje gondolkodom ezen, hogy ha sikerül, biztos belevágjak-e ebben a félévben, merthát decemberben jön Babszi, és amilyen eddig volt a terhességem, gyanítom az utsó három hónap sem lesz egy fáklyás menet. És nem is igazán látom magamat, amint totál leharcolva az egy hónapos gyerek mellett tanulok a vizsgákra. Nagyon érdekel ez a szak, de Babszi persze még sokkal jobban. J. berzenkedik, szerinte majd akkor csináljam, amikor Babsz majd nagyobb lesz.

Három napja egyébként van valami, nagyon nyűgös vagyok és kedvetlen, pedig okom sincs rá, azt leszámítva, hogy a meleg miatt, meg a növekvő ded miatt nem nagyon tudok aludni. Még a Shu and Tree sem tudott felvidítani- ez egy kutyakozmetikai csatorna, ahol megmutatják, hogy a gubancos kutyusok, hogyan válnak cuki, fluffy hajúvá. Jó tudom, rémesen nyálas, de simán a terhességre fogom. de amikor olyan cuki gombóc fejük lesz a végén.<3

Hogy feldobjam a kedvemet, tegnap elmentem fodrászhoz, jó az igazsághoz tartozik, hogy botrányosan kezdett már lenőni a hajam, és van az a hosszúság, amit már nem vagyok hajlandó hennázni. Annyira ügyes ez a lány, pikk-pakk nyisszantott nekem egy állig érő szuper bob-ot, közben jól eldumáltunk. Aztán, hogy fokozzam a jó hangulatomat (cöcö) vettem a flancosban egy rövid ujjú tunikát, kicsit mondjuk aggódom az egy méretezés miatt, de elnézve a tovább bojleresedő testemet igazából mindegy, lassan sátorlapban fogom mutogatni magam a Spar közönségének.

9 megjegyzés:

  1. ó, a hormonok+alváshiány nem bőven elég ok?

    amúgy grat! és hát igen :/
    nem tudom, mire, hova, mennyivel, hogy,
    de mondjuk szerintem érdemes mérlegelni, később nem lesz-e nehezebb felvételizni, folyton változtatnak a követelményeken ugye, lehet, kár lenne veszni hagyni... egyes helyeken, esetekben engedik, h rögtön 2 passzív félévvel kezdj, az nem lenne opció? már persze, ha elérhető, de neked sztem nyomós érved lenne :)

    egy év múlva pedig már jobban látnád, mi legyen, aktuális-e, nem?

    (bár nekem nincs gyerekem, én ezt egy újszülött mellé nem látom érdemesnek bevállalni, hacsak nem életbevágóan halaszthatatlanul fontos. felesleges önszivatás -szerintem.
    a gyerekezés elejét kihívások szempontjából ugye kifejezett xtrémsportnak mondják)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is így gondolom, nem vagyok ennyire hardcore, a gyerek most mindennél fontosabb. Hát majd meglátjuk , majd rákérdezek, hogy mi a stájz. Attól nem félek, hogy legköz. felvételinél nem sikerülne, attól inkább tartok, hogy pl tavaly ez a szak nem indult, m. nem volt annyi jelentkező, ki tudja mi lesz egy év múlva. De meg egyébként sem múlik rajta semmi, kb ilyen hobbi tanulás. (meg kihasználása a benn maradt államilag finanszírozható féléveknek)

    VálaszTörlés
  3. En a gyerek 5 honapos koraban kezdtem a mesterkepzest. Nem mondom hogy eletbevagoan fontos volt de egyszer ugyis el akartam vegezni, es kesobb, munka+gyerek mellett ez mar csak nehezebb lett volna. Amugy iszonyatosan jol esett a felnott tarsasag es akarmennyire is nehez volt, nelkule is nehez lett volna mas okok miatt. Sok esetben szidtam magam, mert az en ertekes pihenoidomet tanulassal es beadando irassal toltottem, de kozben tenyleg jo volt mast is csinalni. De nekem sok segitsegem volt (ferj, anyu), igy el tudtam menni neha suliba, ha nem is mindegyikre, enelkul nem ment volna. Kesobb heti 1 delutanra bebiszitter jott hogy tanuljak, a sulira es angolt is tanultam, ezek mind a kesobbi elhelyezkedesemhez kellettek szoval fontosak voltak. Mondjuk teny hogy tanulni nagyon nehezen tanulok/tam, dekoncentralt es faradt voltam, orultem, ha inkabb beadando volt tobb, azt rugalmasabban meg lehet csinalni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, erre én is gondoltam, hogy biztos jó, hogy ha az ember kicsit ki tud zökkenni a babóca mellől,még akkor is ha a sulis 90 perceket nem nekem találták ki:D De újat tanulni mindig olyan jó érzés:) Ügyes vagy! Még meglátjuk, hogy fog ez alakulni, mert keresztfélévre is meg szokták hirdetni, és akkor hátha oda is lehet csatlakozni.

      Törlés
    2. Sztem irtóra függ attól, hogy milyen lesz a gyerek. Simán van olyan ismerősöm, akinek kb a nulladik perctől aludt a gyereke, és minden ugyanúgy ment tovább az életében; más meg fél óra egyben alvásnak is úgy örült, mint valami ajándéknak.
      Sztem kicsit erős egy egyhónapos baba mellé egy vizsgaidőszakot is betolni; dehát ezt úgy mondom, hogy az én gyerekem pl nem aludt, kb sose. Viszont amikor a másoddiplomámat csináltam, rajtam kívül kb mindenki Gyeden volt - de főleg inkább 1-1,5-2 éves gyerekekkel.

      Törlés
    3. Igen most szerintem is kicsit gyors lenne a tempo, 4 hetesen ha alszik a gyerek esetleg akkor is irtora megvaltoznak az eletkorulmenyek es a hormonok ellepik az ember agyàt. Fel-egy evvel kesobb viszont mar jol tud esni mast tanulni!

      Törlés
    4. Igen, elég lutri. De mivel oviban is már Murphy volt a jelem, én arra készülök, hogy az első pár hónap az nem lesz könnyű. Aztán ha úgy adódik, hogy mégis egy kis mormotánk van, akkor meg örülünk. Nekem is vonzóbb, amikor legalább 5-6 hónapos, akkor már Apuka is belejön a dolgokba.

      Törlés
  4. Gratulálok!:)

    Én mindenképpen belevágnék, ha már így alakult. Pl. tavaly is jelentkeztem egyetemre, pedig akkor őszintén nem volt hozzá kedvem, de úgy voltam vele, ha felvesznek, hát belevágok. No nem vettek fel, szerintem nem is véletlen. Úgyhogy én azt mondom, mindent bele! Ha az ember belegondol, mindig van valami, amiért lehet magunk előtt tologatni a dolgokat. Ha most kaptál rá egy áment, miért ne csinálnád?:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi!:) Hát a "szemem kívánja", szeretek tanulni, de a józan ész azt diktálja, hogy most ezt inkább hagyjam szeptembertől, és halasszak. Mivel 3. dipi lenne, tényleg nem múlik rajta semmi,főként a vállalkozós terveimhez lenne jó, de azt meg dettó szüneteltetni kell a gyerkőc születése miatt, legalább fél évig.Meg azért az is bennem van, hogy az első három hónapban csomót kellett feküdni a terhesség miatt, és ki tudja mi lesz az utsó háromban, ezért bukni egy fél évet meg nem lenne jó, meg pont elég idegeskedéssel jár ez az egész.:(

    VálaszTörlés