2019. július 10., szerda

Jóság

Az orvos fóbiámról annyit, hogy hétfőn elcsattogtam a fogorvoshoz, majd kedélyesen megtrécseltük, hogy a múltkori számlán véletlen elírták a keresztnevemet, így nem fizetett nekik az egészségpénztár. Ezt rendeztük, majd kaptam egy akkora adag érzéstelenítőt, hogy homlokig lezsibbadtam, és aztán relaxáltam egy órácskát a fogorvosi székben. Ha nem kellett volna a számat nyitva tartani, simán elszundikálok. Ez még nem a pszichológus érdeme, csupán full le tudok lazulni, ha az orvos kedves és van humora, és nagyon jó érzés volt vidáman eljönni a rendelőből.

Ma pedig elkezdtem egy online, illusztrációkról szóló kurzust egy spanyol grafikussal-Adolfo Serrával. Már most odavagyok a vibráló színektől, meg a fickó spanyol szövegétől. Annak ellenére, hogy nem igazán tudok spanyolul (csak egy -két alapmondatot) és angol felirattal nézem, sokszor azon kapom magamat, hogy nem is nézem a feliratot, hanem csak a spanyol szöveget figyelem, és van, hogy értem is. Ráadásul annyira gyönyörűen dallamos. Szóval most van cirka három órányi lélek és fülsimi programom.



3 megjegyzés:

  1. Ó, meg szabad kérdezni, ezt az online kurzust hogy és mi módon csinálod?:) Engem is annyira érdekel az ilyesmivel, és mivel szeretek otthon alkot(gat)ni, már többször keresgéltem hasonlót, de eddig nem találtam olyat, ami tetszik is.

    VálaszTörlés
  2. Semmi extra,(hasonló,mint az udemy) ki kell fizetni a kurzus díjat (ez azt hiszem 15 dollár volt), és akkor vannak tök rövid videók, hozzá tartozó gyakorlatok stb. Még az elején járok, de eddig tetszik:) Jahh domestika.org-on ez a Illustration Techniques to Unlock your Creativity

    VálaszTörlés