2019. augusztus 9., péntek

Elon Musk, meg az ő szerv(er)e

Múltkor már meséltem, hogy mióta terhes vagyok, tök hülyeségeket álmodom. Vagy totál rémálmaim vannak, vagy ilyen abszolut nonszensz idiótaságokat álmodom. A. szerint mindenképp jegyezzem fel ezeket, mert némelyik akkora baromság, hogy simán lehet valami regény ötletet is meríteni belőle.
Ami számomra furcsa, hogy semmi köze a napközben történtekhez, pedig általában azért összefüggésben szokott lenni azzal. Tegnap aggódtam is kicsit, mert itt volt T. barátnőm, akivel sokat dumáltunk, vihorásztunk, meg aztán megnéztük a "Mi"-t, ami thriller, horror, akármicsoda. T. kb az egyetlen ember a közelemben, aki hajlandó horrort nézni, úgyhogy ha mi ketten moziba megyünk, tuti nem valami romi vígjátékot nézünk, hanem valami paráztatós dolgot, esetleg valami elvont művészfilmet. Más kérdés, hogy szerintem ezt is tök viccesen csináljuk, mert azért mi sem vagyunk annyira bátor arcok, csomószor fél szemmel, meg az ujjunk mögül merünk csak odalesni, meg már előre nyöszörgünk, hogy "figyi, itt tuti lesz valami szaratós". Szóval igen, sokszor horrort is csak a röhögés kedvéért nézünk. Jól ki is fáradtam a nap végére, főzöcske meg a para film nézés után, így elég korán elmentem aludni. 

Álmomban valami wellness hotelben voltunk (ez mondjuk valós, mert mióta nyöszörgök már valami pihenésért) és a medencénél leszólított Elon Musk, hogy mennyire bejövök neki, meg hogy ismerkedjünk meg közelebről, ezért nézzem meg az FTP-szerverét. És akkor így néztem rá pirulva, hogy na de Elooon, hát úrinő nem nézegeti más szerverét csak így, khm. Fogalmam nem volt mit akar az FTP-szerverével, gondoltam ez tuti valami Szilícium-völgyi szleng a megdöntésre. (azért ehhez tudni kell,hogy amikor nem tp-n vagyok, szerverek, hálózatok összepakolásával, megrendelésével foglalkozom, szóval nem kéne, hogy gondot okozzon az FTP- szerver fogalma.) És akkor bizalmasan a nyakamba akasztott egy kulcsot, hogy akkor nézzem meg és jelentkezzem. Aztán kiderült, hogy ő nem valami intim huncutságra gondolt, hanem konkrétan elérést adott az otthoni szerveréhez, ami tele volt a babakori képeivel, az önéletével (de komolyan, szerintetek Elon Musk, hányszor adhatott be önéletet bárhova?), meg mindenféle ötletével. És persze nem én lennék, ha nem akadtam volna le azon, hogy nem nézem meg a biznisz ötleteit, mert hát mégis csak E.M. cuccai, meg majd még ezért is alá kell írnom valami security-s, titoktartós doksit. Még párszor beszéltünk a strandon, meg az ebédlőben meg akarta fogni a kezemet, de mondtam, hogy nekem férjem van, nem fér bele, hogy az ő lapát kezét fogdossam. És akkor volt még valami hajóút a wellness hétvége lezárásaként, amit én lekéstem és jól átaludtam a hotel öltözőjében, és tök szomorú voltam, mert hát mennyire béna vagyok már, és akkor megint jött Elon, hogy miért lógatom az orrom, és hogy beszéljünk még, és várni fog rám. Én meg nem mondtam semmit, csak visszakullogtam a hotel szobánkba, ahol J. várt feldúltan egy postai küldeménnyel, amin apró betűkkel az volt írva, hogy "válási papírok". És itt verejtékben úszva felébredtem. 

J. persze jól kinevetett, aztán én meg némi lelkifurdalással (mert milyen asszony hagyja, hogy mindenféle tech-mogulok udvarolgassanak neki álmában) lementem neki reggelit venni. Aztán így mondja reggeli után, hogy hát ez a kakaós csiga szerinte annyira nem volt finom, mert darabos volt benne a cukor. És akkor én meg mondtam neki, hogy és én meg lekoptattam Elon Muskot, pedig nála tuti a bejárónő hozza a nem csomós cukros reggelit.

És egy tweet kép zárásként, hogy lássátok, hogy Buksinak van humora (még ha kicsit elcseszett is):




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése