2019. október 31., csütörtök

Már nem sok

Az van, hogy múlt hét péntek óta csomót fekszem, totál használhatatlan vagyok, köszönhetően a klassz jóslófájásoknak. Kedden annyira ráparáztam, hogy be is pakoltam a kórházas pakkot, és hát nem mondanám, hogy azóta is nyugodtabb vagyok, pláne, hogy ma J. késő estig vidéken van. Ja igen, csak a miheztartás végett, előkotortam a lombikos papírokat, aszerint már a 36+5 héten vagyunk, míg a mostani orvos szerint ma vagyunk pont a 35. héten. Majd röpke két hét a különbség, ami szinte pont annyi, amennyivel nagyobb a gyerek, mióta a mostani doktornőnél vagyunk....Bizonyára véletlen.(nem)

Nem is tudom mi frusztrál jobban, hogy szerintem már nem bírjuk egyben sokáig és rájöttem, hogy alacsony a fájdalomküszöböm ha a méhemről van szó, vagy, hogy szalad a lakás, vagy hogy be kéne fizetnem a UX-design-os kurzus tagságomat, különben elvesznek a félkész kurzusaim, és nem lesz meg a certim, amivel lehet villogni linkedinen. (ez mondjuk kevésbé érdekel, az inkább, hogy nagyon jó tudást ad a kurzus, és van jópár téma, amivel csak félig vagyok kész) Amúgy nem drága egy évre, de még annyi mindent kéne venni Babsznak (orrszívó, játszószőnyeg, és szerintem kelleni fognak még ruhák, mert mindenből minimál darabszám van, tekintve, hogy nem tudjuk tényleg mekkora lesz,meg akarok még hordozó kendőt, de azt szerintem inkább bérlek, és még vannak egyéb apróságok, amik a végén azért szép summát fognak kitenni. És hol van még karácsony?)

Apropó karácsony és szaladó lakás frusztráltság, karácsonyra robotporszívót kértem J-től vagy egy taki nénit, mert totál kivagyok ezeken a sunyi porcicákon, amik 2 nap után ott meredeznek a fal mentén. A seprűt utálom, szerintem nem praktikus, a porszívót meg tök macerásnak érzem folyton előkapdosni, főleg így pocakkal. Szóval nekem kell egy robotporszívó, azt még nem néztem ki milyen márka legyen, a paraméterekről vannak elképzeléseim, de ha van ebben tapasztalatotok, vagy már prok vagytok a témában, akkor légyszi ne habozzatok megosztani velem az infót és  a tapasztalatokat.

És akkor még tegnap volt olyan is, hogy kaptam print anyagra felkérést, de hát nem vállaltam nyilván el, ha nem állnék úgy ahogy, akkor sem. Egy meglévő grafikát kellett volna módosítani és kipofozni, de elvből nem nyúlkálok más elcseszett munkájához, meg hát kb mára kellett volna. (ne mondjatok semmit) Kicsit azért így is tartok tőle, hogy túlvállalom magamat, főleg ha a jövő évre gondolok. Gyerkőc, egyetem, UX kurzus és még a webdesignt is vinni kéne. Mondjuk a legeslegfontosabb Babsz és J., minden más utána jöhet csak. 


8 megjegyzés:

  1. Szia! Robotporszívónk ugyan nincsen, de egy állóporszívó nekem nagy segítségemre van. Alapból utálok porszívózni a klasszik porszívóval, aztán van egy 1 és egy 2 éves gyerkőc a háznál, akik azért termelnek porszívóznivalót az asztal körül, meg hát úgy egyébként is, nem árt nekik a tiszta környezet. Ezzel a könnyű kis madzag nélküli állóporszívóval viszont naponta körbeszaladok a körleten, a konyhában meg minden morzsázással járó étkezés után, tényleg fél perc az egész, egyszerű, gyors, könnyű. Ezekre a gyors napi takarításokra kiválóan megfelel. Hétvégenként meg a párom megy egy alapos kört a normál porszívóval, így én mentesültem az egyik utálom-házimunkától. Tényleg rengeteget javult a ház tisztasági állapota, és ezáltal a mi komfortérzetünk is, mióta ez a kütyü megvan. Robotporszívója meg a barátnőmnek van, szintén két pici gyerek mellett. Szereti, heti 2-3 alkalommal használja, bár el kell pakolnia az útjából, a székeket föl szokta rakni az asztalra, és általában olyankor indítja el, mikor kimennek a gyerekekkel, hogy magában dolgozhasson a kütyü. Nem tudom, én ezt az "útbiztosítást" jelenleg macerának érezném, ill. azt nem tudom, hogy zavaróan hangos -e a zúgása. El nem vetem az ötletet, hogy egyszer nekünk is legyen, de jelenleg nekem nagyon bevált ez az álló+hagyományos kombináció. A várandósság utolsó heteihez kitartást kívánok neked, aztán pedig örömteli babázást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello itt!:) Igen, a másik jelölt ez az elektromos seprű volt vagy minek nevezik még, ami szétszedhető akár morzsaporszívóra is. A barátainknak van mindkettő, ők a robira esküsznek, szerintük alaposabban takkerol (gondolom, mert olyan típus, ami szisztematikusan megy, nem random). A robi mellett az szól, hogy lehet mellette lustázni, és nem kell feltétlen mellette állni:P, a másik viszont árban jobb talán. Köszönöm a jókívánságot!:)

      Törlés
  2. Zseniális a robot porszívó, nagyon szeretem, sokat segít az általános tisztaság fenntartásában. Nem végez "mély takarítást" de mostanság két hetente ha előveszem a nagy porszívót. Kevesebb a por, kevesebb a portörlés is. Nekünk LG Hombot 10 van, tavaly kedvezményes áron vettük meg, sógornőmnek Cecotec Conga 1090-t ajándékoztunk, mindkettő jól megy. A Conga egy kicsit gyagyásabb, nem mindig talál haza, de amúgy jól megy, csendes. Az LG-re azért esett a választásunk, mert csomó egyéb LG cuccunk van és elégedettek vagyunk vele. A robot porszívójukban sem csalódtam, jól megy, hazatalál. IRobotot nem vennék, szerintem túl drága és úgy gondolom, hogy itt "márkát" nem éri meg megfizetni, van egy csomó jóval olcsóbb gép már. (ha földtörlő robotot keresel Irobot Brava Jet 240 azonban szuper cucc, olyan mint egy játék, de tök jól elvégzi a feladatát...) Általánosságban arra figyelj, hogy legyen valamiféle térképező része, intelligens navigációja, és ne ütközzön neki mindennek. Szerintem érdemes "állat barát" illetve szőnyeg szerető verziót megvenni, ezek általában a több koszra szakosodtak. Szerintem az app nem a legfontosabb, megy az anélkül is, pedig igazán szeretem ezeket a dolgokat. A nagyon puha, hosszú szőrű szőnyegeket nem szeretik, de a rendes szőnyegekkel nincs semmi bajuk. Amikor egy ismerős azt mondta, hogy ő naponta indítja a robotot, azt mondtam dilis, és miután meglett, naponta indítom én is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naa, LG-t látod pont nem is néztem, megkukkantom akkor azt is. A Xiaomival szimpatizálok, a nagyobbik verziójával, ami szisztematikusan megy, nem csak úgy random. Nincs hosszú szőrű szőnyegünk már szerencsére, állat is csak max a férjem (drága kis bogaram khm:))Köszi a tippet!

      Törlés
  3. szerintem a ti lakásotokban jobb az állóporszívó, mint a robotporszívó (volt exem, akinek volt robotporszívója és pont az olyan részeken volt vele gond, mint nálatok a fürdő-kisszoba-étkező összekötője).
    És morzsaporszívó. Az összes gyerekes barátnőm azt mondta, hogy lelassult az őszülése, amikor beszereztek egy morzsaporszívót.
    Mondjuk itt, Petinél is van morzsaporszívó, hát kurvajó. Az ablakpárkánytól kezdve a galérialépcsőig vagy véletlenül kiszórt akármiig mindent azzal szippantok fel. És a porcicákra is kiváló amúgy.

    VálaszTörlés
  4. miért, mi volt az összekötővel? Ezt nem igazán vágom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hogy a robi csak azt érzékeli, hogy nekiütközik valaminek, emiatt újratervez, majd megint nekiütközik és kicsiket változtat mindig. Ami miatt lehet, hogy az a rész szupercsillivili lesz, de ha máshova is el kell jutni, akkor arrébb kell rugdosni, hogy tényleg menjen. Bár ki tudja, elhet, hogy azóta vannak már jobb robik is.

      Törlés
    2. elméletileg a feltérképezős nem csinál ilyet, csak a random gurulós, de az szerintem annyira nem is praktikus, mert akkor tényleg kimaradnak részek

      Törlés