2019. október 21., hétfő

Ez most ilyen gyerekes bejegyzés

Na, akkor már azt is megértem, hogy lassan így a finishben tényleg várandósnak nézek ki, és nem szimplán egy molett nőnek, legalábbis ma a nődoki, meg a védőnő is megjegyezte a hasamra pillantva, hogy "ejjha, látják, hogy fejlődik a gyerek". (Anya szerint még mindig nem nagy a hasam, de ő nem látta, hogy hétvégén milyen simán megállt rajta a szotyis tálka.) Sajnos, vagy nem sajnos, annyira, hogy mondta a nődoki, hogy innentől igazából bármi lehet, de jó lenne még 3 hétig egyben maradni, illetve az agyam hátsó zugában esetleg barátkozzam a gondolattal, hogy ha Babsz ilyen tempóban fejlődik, és jól érzi benn magát, akkor esélyes a hamarabb indítás is, kb egy hónap múlva. De rögtön hozzátette, hogy de amúgy szerinte erre nem lesz szükség, mert ahogy elnézi, a természet meg fogja oldani, ja meg, hogy akkor ne egyek szénhidrátot, hogy ne nőjön a gyerek durván tovább.. Na kösz, banyeg. A Snickers diétám amúgy is 3 éve parkolópályán van,de amióta ezt így említette, azóta csak a (zero) kólára meg a csokis hátú kocka kekszre tudok gondolni. 
Egyébként semmit nem híztam, mármint az elején leadott kilók egy része visszajött, de még mindig -1-ben vagyok a beültetéskori súlyomhoz képest, cukrot mérek, mint a kisangyal, diétázom mióta tudok enni, szóval a doki szerint is genetika, hogy Babsz óriás bébinek tűnik (érzésre is az)+ a sítáboros babák (fagyasztott embriók) szerinte mind nagyobbak. Azért én szeretnék a végére egy olyan poént, hogy úúúú órásbébi, aztán meg kiderül, hogy az uh gép sem tud mindent, és a gyerek teljesen normális nagyságú (értsd 4 kiló alatti). 
Azért tegnap sokkoltam magamat pár undi szülős insta videóval, és hát így wow, nem tudom erre fel lehet-e készülni, vagy már a végén tényleg ott tart az ember, hogy csak legyen már vége, mert semmi sem jó már- sem aludni, sem ülni, sem sétálni, sem szexelni, sem semmit nem lehet már kényelmesen. Mindenesetre nem halogathatom tovább a kórházi pakk összerámolását, amit kb 3 hete kerülgetek a gyerekszobában.


6 megjegyzés:

  1. Mikorra vagy kiirva? Nekem az egyeske 4080g volt, de 58 cm, szoval egy ilyen nyurga, hosszu pok. Aztan megis 4 kg felett... ne hagyd magad ilyenekkel terrorizalni, az a lenyeg h jol vagy(tok).

    VálaszTörlés
  2. Dec 5.Ezt most kivetelesen nem ereztem tole terrorizalasnak, csak ilyen hangos melazasnak.Bezzeg a hulye toxemiajaval,na azzal tenyleg terrorizalt az elso perctol.Amugy abszolut term.szules parti az orvos, meg ahogy neztem az Uzsinak van ebbol a szempontbol az egyik legjobb statja.Nalunk a csaladban kb mindenki 3700-4000-rel szuletett, meg 56-62 centikkel.J.es az occse detto, az apukajuk meg 5 kilos bebi volt....szoval eljen a kosaras-banyasz alkat.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jesszus 5 kilot még meg lehet szülni termeszetesen? :D az egy nagy dinnye mar

      Törlés
    2. De ha latnad J.nagyijat...150 centis,40 kilo vasagyastol neni, es terhesen is ilyen alkat volt... nem tudom mennyit szenvedhetett vele.

      Törlés
  3. És izgulsz? (én tuti halálosan izgulnék)
    Szorítok, hogy meglegyen a 3 hét!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon!:) Szerintem nálam jobban már csak a nagyszülők, főleg az én szüleim izgulnak, pedig hát nem is nekik kell megszülniük:D Köszi:*

      Törlés