2019. november 6., szerda

Girl Boss

Azt hiszem sikerült kicsit kimerülnöm. Minap volt egy tárgyalásom egy divat brand kapcsán és  potenciális leendő tulajdonosként annyira komolyan vettem a feladatot, hogy pár napig nem csak napközben ültem szinte egész nap a gép előtt és üzleti tervet, költség kalkulációkat csináltam, egyeztettem beszállítókkal, hanem éjjel is megállás nélkül pörgött az agyam, amitől persze nem tudtam aludni. Ma éjjel aztán meg is lett a böjtje, arra ébredtem, hogy vacakul vagyok. Először rögtön arra gondoltam, hogy tuti beütött a toxémia, és mentőt kéne hívni, kórházba menni, de legalább J.-t felébreszteni. 

Annyira hálás vagyok J.-ért(több szempontból is)-most is higgadt maradt, kikérdezett, hogy mit érzek, ablakot nyitott, simogatott és nagyon gyorsan megnyugtatott. Utána jutott el az agyamig, hogy a kimerültségtől, meg a sunyi stresszeléstől pánikrohamom volt. Persze rohadtul aggódtam meg aggódom most is, hogy ettől Babsznak remélem nem lett baja. Utána néztük, hogy a vérnyomásom rendben van, és ameddig a roham tartott a lurkó nem mozdult, remélhetőleg átaludta. 

Reggel dr J. szigorú ágynyugalmat írt elő, eltiltva mindenféle tanulástól, bizniszeléstől. Nem kellett kétszer mondani, reggeli után szépen visszakuckóztam és Bud Spencer filmeket nézve pikk-pakk átaludtam a délelőttöt (lehet tényleg fáradt voltam már?), aztán ebédre csináltam egy kis mustáros, zöldséges, tepsis husit és most megint úgy érzem tudnék aludni. Persze nem fogok, mert este megint beszélnem kell a tervezővel, és várok egy hívást egy vállalkozó anyukától, aki nagyon készségesen segített vidéki varrodák felkutatásában.

Hogy mi fog ebből kisülni és jó lesz nekem? Fogalmam sincs, de pár napig nagyon élveztem, hogy pöröghet valamin az agyam, lehet tervezni, kalkulálni, elvonta a figyelmemet a következő heti kórházba járkálástól, meg a bizonytalanság érzéstől, amit a szülés miatt érzek. Ugyanakkor kicsit lelkiismeret-furdalásom is volt Babsz miatt, hogy ha belevágok, akkor meg fog oszlani a figyelmem a következő időszakban, és hogy valamiből várhatóan le kell adnom, mert amiket tervezek a következő fél-egy évben, már tényleg túl sok lesz egy kisbaba mellett. Ami mondjuk jólesik, hogy a család, de főként J. mindenben támogatnak és bíztatnak. Meglátjuk. 

4 megjegyzés:

  1. Jajj, vigyázzon magára, Anyuka, tessék sokat pihenni!
    Bár mondjuk megértem, hogy huzamosabb ideig elég uncsi lehet ez az állapot. Azért tényleg vigyázz magadra, és Babszra is!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, azt hiszem te vagy az első az életemben, aki leanyukáz:D Igen, kicsit tényleg uncsi, meg kicsit már olyan szenvedős.
      Igyekszem-igyekszem!:)

      Törlés
  2. ez a divat brand tulajdonos nagyon menon hangzik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az, de hidd el nem az. A divatipar még mindig nem az a szektor, ahol nagyokat lehet szakítani itthon. Költséges de legalább sok meló van vele.

      Törlés