2019. október 15., kedd

Rajongóim

Egy fél napig teljes izgalomban éltem, hogy van egy titkos rajongóm, vagy valaki nagyon meg akar lepni. Tegnap este ugyanis kaptam egy mailt, hogy X Kft csomagot adott fel nekem, de mivel abszolut nem volt ez a név ismerős így rágugliztam, és látom ám, hogy ez az egyik nagy csomagküldő szolgálathoz tartozik. Viszont én nyár óta nem rendeltem semmit onnan. Járt az agyam, hogy biztos a szüleim rendeltek valamit, és ezzel akartak meglepni, hogy csak úgy elküldik futárszolgálattal, aztán persze ma reggel kiderült, hogy Anyu odáig eljutott már, hogy tudja mi az a pick-pack pont, de hogy hogy kell kártyával fizetni, na az még megtanulásra vár. Tehát nem ők voltak. 
Aztán eszembe jutott Anyósom, aki hétvégén konkrétan egy 4 fős, fullos éttermi vacsora árát csempészte a hűtőnk tetejére titokban egy borítékban, mondván a bébi miatt úgyis tök sok a kiadásunk, rosszul érezte volna magát, ha hagyja, hogy meghívjuk hétvégére az egész családot ebédelni. De aztán kiderült, hogy nem ő volt aki csomagot akar nekem küldeni. Aztán J.-t gyanúsítottam meg, hogy így akar meglepni, de ő is tagadta. Aztán délután, a csomag érkezése előtt  egy órával megvilágosodtam, hogy én rendeltem egy hete egy új laptoptartót, mert a másiknak kitört a lába, és hogy az a cég is X Kft-hez tartozik, csak valamiért a gugli nem hozza az első találatok között. Szóval én vagyok saját magam titkos rajongója. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése