2019. október 24., csütörtök

Semmisejó

Szeretem a férjemet, aki egy szexi félisten- erre ma is rá kellett döbbennem, amikor egy kézzel vitte le a három zacskónyi szemetet.


Ezt most szándékosan itt hagyom. Nem én írtam. Sose hagyjátok magára 2 percre se a gépet bejelentkezve, mert garázda manók beleírogatnak mindenfélét!

Egyébként mielőtt épp eltüntem volna pár percre( jó, nem 2 volt, inkább 20), hogy felhívjam a szomszédasszonyomat, hogy megkérdezzem a körzeti gyerekorvosról, arról akartam írni, hogy mennyire nonproduktív voltam ma, és mennyire rosszul viselem az állandó fáradtságot. A beütemezett kódolós videot persze hősiesen beraktam délután, de aztán azon kaptam magamat, hogy melegem van, mert "tanulás közben" elaludtam a kanapén, de úgy, hogy félálomban betakaróztam a díszpárnákkal. Szóval nyűgös vagyok és morcos, pont így:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése