2019. november 21., csütörtök

Változatlanul

Tegnap éjjel 11-kor írtam egy bejegyzést, mert egyszerűen annyira zaklatott voltam és hiába mondtam el a barátaimnak, a szüleimnek, hogy mi jár a fejemben, valahogy nem lett jobb, szóval muszáj volt levakarni, hátha ettől...Jobb lett? Nem igazán. Azt hiszem sírnom kéne egy kiadósat, de nem igazán vagyok sírós, viszont a nemsírástól is képes bucira dagadni a fejem.

Aztán hajnali háromkor azon morfondíroztam, hogy alig két éven belül végigasszisztáltam a szerelmem daganat eltávolító műtétét, majd a kemó kezeléseit, mindeközben eltemettem a nagymamámat, majd belevágtunk a lombikba egy kis túlstimulációval, plusz infúziókkal, majd jó kis vérzős, rosszullevős terhességet csináltam végig némi orvosi lelki terrorral. Szóval mindezek után tényleg nem tudom miért borulok ki és érzem szarul magamat egy kis indítástól, vagy egy esetleges császártól.

Nem mártírkodásból írom ezt, csak most így asszem megfáradtam pöttyet. Az élet egy mocskos ribanc, mint tudjuk.


9 megjegyzés:

  1. Nagyon drukkolok!!!

    Érthető, hogy zaklatott vagy.

    Küldök neked egy zsák 🧡 💛 💙 💜

    VálaszTörlés
  2. Nehéz időszak van mögötted, kivagy. Valami ismeretlen előtted, amiből mindig mindenki a horror sztorikat meséli el (legalábbis én még nem hallottam olyat, hogy hm hát oké fájt, fájt de oké volt a szülésem). Pedig vannak okés sztorik is, bőven.
    A császártól meg ne félj. Ha arra kerül a sor, akkor a kisbabád és a te érdekedben teszik. Tudom h nagy hasi műtét, de nem vágnak izmot és jól fel lehet gyógyulni belőle. Az egyik barátnőmnek 3 makkegészséges gyereke van császárral.
    Minden rendben lesz, drukkolunk neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mary Poppins barátnőm szülése nagyon jó élménye volt. Mindkét szülés.

      Egy másik barátnőmnek 5 császára volt. Akinek hat gyereke van, az egyik császár iker volt.

      Látod, vannak jó sztorik. :)

      Törlés
  3. Jajj nagyon izgulunk érted, írjál hha van vmi.

    VálaszTörlés
  4. igen-igen! nagyon sokat gondoltam ma rad

    VálaszTörlés
  5. (Tényleg egy mocskos ribanc.)

    Nagyon gondolok Rátok!!! Minden rendben lesz!💝

    VálaszTörlés
  6. ezek egyenként is eléggé megviselték volna az idegrendszert, hát még így együtt! :(
    szorítok én is, minden rendben lesz :* utána meg huh... szeretetcunami a gyerkőc <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bakker ez egy csütörtöki bejegyzés, most nézem... áááá... azóta akkor már megtörtént minden <3

      Törlés
  7. Elkepeszto mi minden tortent, nem csoda, hogy elfaradtal, sok oromet a baboval. Orulok, hogy rad talaltam.

    VálaszTörlés