2019. december 4., szerda

Életjel

Köszi srácok a bíztatást, kommenteket, privát üziket <3
Jelentem itthon vagyunk múlt kedd délután óta, kicsit tovább tartott a wellness hétvége, mint ahogy arra számítottunk, Babsz ugyanis rágyakorolt a jövő évi farsangra, bár hiába mondtam neki, hogy nem tudok gömb alakú jelmezt produkálni, a színről meg szerintem senki nem fogja felismerni, hogy akkor ő most egy kis mandarin. És hát én sem voltam valami jól, 2 napig nem igazán tudtam felkelni az ágyból a vérveszteség miatt, meg szerintem az sem segített, hogy a szülés napján szőlőcukor diétát tartattak (3 szem szőlőcukor +egy hajnali cukros unfúzió) hajnaltól kb este 8ig.

Egyébként minden oké volt, már ami ilyenkor oké lehet. Mint kiderült csak pár napunk lett volna együtt, így indításhoz csak egy kis oxit kaptam, és végül 8 óra küzdelmes hasprés és ordítozás után (eszembe is jutott közben tomkrúz meg a szcientológusok csendes szülése, hát azt is valami fogalmatlan faszi találhatta ki, akinek még aranyere sem volt életében) megérkezett Babóka, a korábbi becslésekre fittyet hányva (4170g), jóval nagyobb súllyal (4400g) és mérettel (60cm), valamint extra cuki pamacsos fejjel. 
Azóta rém izgalmas az életünk, alszunk-eszünk-kakilunk (ő időnként ordít is) csak a sorrend változik. De hát most ez van, nem lehet rögtön Sudoku és Mensa teszttel kezdeni, igaz?
Amúgy meg a szülés óta azt gondolom, hogy a Marvel figurák és egyéb szuperhősök fasorba sincsenek, az anyukák az igazi super herok, függetlenül attól, hogy hogy hoznak világra egy babát. Gyerekek, ez rohadt kemény, előtte, közben és még utána is, és nem csak a szülés, hanem úgy az egész.

Node, megyek megnyitom a tejbárt, mert az egyetlen VIP vendég már kezd ébredezni. Ahogy időm engedi jövök és hozok olyan szórakoztató sztorikat, hogy miért is lett ez nekem wellness hétvége, csak szólok, hogy másfél hét után kissé még hasi-tasis állapotban is jobb alakom van, mint szülés előtt. Utoljára 6 évvel ezelőtt voltam ilyen súlyban, mint most. Igaz, cukrot azóta sem mertem mérni, tekintettel az elfogyasztott gyors ch mennyiségre. (valaki igazán bebizonyíthatná, hogy márpedig a pilóta/mese keksz jobb tejszaporítók, mint a mindenféle gyógyteák)


6 megjegyzés:

  1. Minden elképzelhető jót kívánok nektek! Úgy örülök.

    VálaszTörlés
  2. Hurrá, hurrá! :)

    Végtelen boldogságot kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Éljen!
    Amúgy sztem a legjobb tejszaporító az, hogyha finomakat eszel, próbálsz aludni napközben 1-2 órácskát, amikor a baba engedi (kényszeres takarítás, főzés, és egyéb random házimunkák helyett). Szóval ha a mese/pilóta keksz esik jól, egyed csak. :)
    Hajrá!

    VálaszTörlés
  4. gratulálok :) :)
    az én legjobb tejszaporítóm egy kistábla milka volt literszám gyümölcsteával meg vízzel... visszagondolni is durva :D

    VálaszTörlés
  5. Jajj ♥ Nagyon örülök Babsznak, és úgy Nektek! Őszintén remélem, hogy minden nagyon jó lesz, hamar összeszoktok és a lehető leggördülékenyebben alakulnak majd a dolgaitok! Ölelés:)

    VálaszTörlés