2019. szeptember 13., péntek

Zombie mom

Mai teljesítményem: 5-kor felkeltem, híreket olvastam, megreggeliztem, bedobtam egy mosást, majd 8-kor visszafeküdtem és egészen 10-ig aludtam. Aztán felkeltem, vasaltam, ruhát hajtogattam, ebédet főztem, ebéd után 1,5 órát beszélgettem az ex- kolléganőmmel, majd babakocsikat nézegettem(jól összezavarodtam, hogy akkor mégis milyet), aztán inkább arckrémet kerestem, mert a dm-es elfogyott (hál' Istennek, valami brutál büdös volt), most a PomPom-osokkal szemezek, de kicsit bizonytalan vagyok. Aztán segítettem a férjemnek a tálalót összeszerelni. (=leültem a jógaszőnyegre és míg ő szerelt, addig mindenféle sztorival szórakoztattam, majd mikor leült a bútor elé, hogy az ajtókat felszerelje, hátulról belécsimpaszkodtam, mint egy kismajom, és a hátát puszilgattam, meg a pólója alá bújtam. Álom segéd vagyok, mindenki láthatja.) Aztán hipp-hopp 5 óra lett és úgy éreztem majd elájulok a fáradtságtól, de azért még tanultam másfél órát. (=majd egy óráig bugot kerestem, mert nem értettem, miért nem fut le a nyüves program, mire rájöttem, hogy a behivatkozott könyvtár nevében 2 betűt felcseréltem...)És azóta kb nézek ki a fejemből, hümmögök J.-nek, aki most épp ruhákkal szekál, hogy vennem kéne, mert be fog fagyni a fenekem hamarosan, majd átküld egy ilyet, hogy akkor majd ő vesz nekem, ha én nem. És miközben kis szivecskék köröznek a fejem körül, arra gondolok, hogy a sleepiest találóbb lenne. Kell az a vasas lötyi.

2 megjegyzés:

  1. Minden rendben nálatok? Olyan rég írtál már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, csak a lakásdzsuvázás, takarítás, pakolás teljesen maga alá temetett:)

      Törlés