2019. március 21., csütörtök

Marika néni visszatér

Ez a táppénz tiszta Marika nénivé tesz. Jó, én nem a szomszédokat bámulom továbbra sem (hideg van még kitolni a gurulóst a home office asztal elől), hanem a neten szörfölök és nézek nagyokat amikor a facebook az arcomba tolja egy ismerősöm gyerekének a szülinapi partiját- 3féle Bosszúállók torta, Bosszúállók linzer, Bosszúállók "happy birthday felirat!", Bosszúállók party lufik. Szóval én egy négy évvel idősebb fiú mellett nőttem fel, és tuti láttam csomó, koromnak nem megfelelő filmet (Chuck Norris, Bruce Lee, Steven Segal, Stallone stb munkásságával már zsenge koromban tisztában voltam), de <5 évesen biztos, hogy Bosszúállókat kell a gyereknek nézni? Aztán így lapozgattam  a képeket és látom, hogy az ajándékok-nem fogjátok kitalálni- Bosszúállók figurák és egy tablet. Oké, értem én, hogy a gyerekek már általánosban programozni tanulnak, de 5 évesen tablet? Az ovis ballagására mit kap majd? Laptopot? Nekem ez annyira furcsa. De lehet csak én forgok olyan konzervatív körökben, ahol a gyerekek azért vannak oda, hogy kirándulnak a szülőkkel, hogy együtt varrják/ragasztják a farsangi jelmezt, vagy mennek hétvégén állatsimogatóba, meg lovardába. Bevallom én az ilyen minifelnőttnek öltöztetett gyerekektől is kivagyok. Dehát persze mindenki úgy neveli a kölkeit ahogy akarja.

Apropó nevelés, voltunk mi is progamozásokba' Kicsimmel, hosszú hónapok várakozása után egy hete megtörént a nagy találkozás, mármint a belsőbb női szervem és a dedkezdemény között. Máig bírtam kíváncsisággal, muszáj volt tesztelni, és egyelőre úgy fest, sikeres volt a randevú. Mondjuk az a szatyornyi hormon, amit szedni kell, a hetes buszt is odaragasztaná a méhem falára, dehát maradjon ez így is szépen. Esetleg a hányinger és a rossz közérzet monnyon le, de legalább az áfonyától és a málnától ne legyek már rosszul.


3 megjegyzés: