2020. február 11., kedd

Ki kér desszertet?

Hétvégén csináltam gesztenyés bonbon golyót. Nagyon egyszerű, egy bölcsődés is simán meg tudja csinálni. Gesztenyemassza, cukormentes baracklekvár, zabdara,eritrit összegyúrásával készül ez a finomság, a végén étcsokiba kell mártani.*

J.szerint finom volt, csak a csoki mázat hiányolta, miután kikanalazta a masszát az edényből.

*a recept szerint. Amikor cukormentes gesztenyét hoznak a boltból.Mer' amúgy már hova édesítenénk?


#reformbonbon #zabbaldúsítottgesztenyepüré

7 megjegyzés:

  1. sztem ez simán jó 160g-os diétával is. énis kipróbálom.
    a mostani terhességem cravingje a gesztenyepüré; kb énis úgy toltam, hogy natúr püré (kiszámolva persze, mert a gesztenye is tömény szénhidrát), eritrit (fúj), light tejszínhab, cukormentes meggybefőtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meggybefott....uuu de ennek most!De en vagyok bena,hogy sima boltban ilyet nem lattam?hol veszed?-Luff

      Törlés
    2. Auchan. Ott mindenből is van diabetikus és per vagy mentes. Tökre meglepődtem én is.

      Törlés
  2. https://www.ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu/2020/01/szafi-free-glutenmentes-zabdaras-gesztenyegolyok.html -az eredeti reci:)-Lufi

    VálaszTörlés
  3. nekem most a turos kokuszgolyo a kedvencem: sovany turo + holland kakao + eritrit + feherjepor. ezeket osszekeverni es golyokat gyurni, aztan meghempergetni a kokuszreszelekben. hutoben all 1-2 orat.. isteni

    VálaszTörlés
  4. Jol hangzik:)amint Babsz lejon az anyatejrol,kiprobalom!

    VálaszTörlés