2018. december 29., szombat

Üzen az univerzum

Anno a kineziológus a lelkemre kötötte, hogy a jelekre MINDIG figyeljek, mert azok terelgetni akarnak, és megmutatják az utat, különösen ha tanácstalan vagyok. Azt hiszem sosem voltam ebben valami jó, de azért nahh, belátom vannak félreérthetetlen jelek.

Mostanában tök sokat keresgélek olyan vega recepteket, ahol a makrók is normális arányban vannak (nem találtam eddig ilyet, szóval ha van ötletetek, akkor feel free, és osszátok meg velem légyszi), mivel nem találtam semmit, gondoltam akkor keresek szimpla diétás reciket. Mi volt az első ami szembejött? Citromos jégkása. (értsd, fagyasztott víz, citromlével)
Vagyis:
Univerzum: Kövér vagy! Kár beléd a kaja! Foggyá' le!
Én:



Új év, új élet, tisztább mailbox. Az elmúlt hetekben eléggé hanyagoltam a gmailemet is, pedig utálom ha felhalmozódnak az olvasatlan levelek. Úgyhogy nekiálltam kipucolni. Mi volt az első, amit megláttam? Urban Eve hírlevele (egyszer volt nála valami jópofa cikk és feliratkoztam. Na azóta sem a blogot, sem a hírleveleket nem olvasom.) az alábbi szöveggel:

"Nem sikerült, Lufi*
Megint megígértem, de végül mégsem változtattam.
Elindult az év, visszaszálltam a mókuskerékbe, elmentek mellettem a napok.
Végül mindent úgy csináltam, ahogy eddig, és nem is változott semmi."


Hogyan éreznéd magad, ha ilyen levelet kapnál az egy évvel későbbi önmagadtól?

Mennyire lennél elégedett ezzel az eredménnyel - ha egy év múlva pontosan ugyanott tartanál, mint most?



Univerzum: L.Ú.Z.E.R
Én:



Ma pedig nekiálltam kitakarítani, hogy ha hétfőn jönnek a többiek, ne legyen retek. A kanapé, ahol barátnőm aludt, kb azóta érintetlen volt, hogy karácsony előtt elment, mert azt hittük, még két ünnep között visszajön és innen megy majd a reptérre. Amúgy szokása mindig valamit itthagyni, fogkefe, tusfurdő, pizsama, most egy könyvet hagyott, ami, mint valami felkiáltójel mosolygott rám:

Univerzum:Nemonddbaszkihogynemterelgetlek!
Én:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése