2016. október 30., vasárnap

Vasárnap

Arra én sem számítottam, hogy hajnali fél 7-kor csíkra szűkült szemekkel, úgy keljek át a nappalin a kanapén lévő telefonig, mint Jézus. Vízen járva. Hosszúnak tűnő másodpercekig bootoltam, hogy fel tudjam egyáltalán fogni ezt a szokatlan helyzetet, ilyenkor azt hiszem az ember agya elsőre automatikusan valami csodára asszociál, vagy valami paranormális dologra gyanakszik, mert  a dolgok normális menetében nem történhet meg olyan, hogy a lakáskulcs a hűtőben figyel a vajtartó mellett (nem én), vagy egy Snickers van csatlakoztatva a telefontöltőhöz  (nem én), vagy, hogy a nappaliban áll a víz. 
"Szerencsére" nincs csőtörésünk, de így is sikerül rekordidő alatt növelni majd a népszerűségünket a házban azzal, hogy elzáratjuk a fűtést a szerelés idejére. 
B opciónak Férj orra alá dugtam az alábbi képet, mondván mindig is akartam medencét, most nem kell nagy erőfeszítést tenni érte, és ne imbuszkulcsot, hanem fóliát hozzon az Obiból. 
Nem röhögött.

Forrás: gugli, -Szása, Pjotr, Borisz (tippelek, gőzöm nincs kik ezek)-féle panel mödanszié

1 megjegyzés: