2016. szeptember 1., csütörtök

Mondom írok már egy vidám bejegyzést

 körömlakkokról és salátákról, hogy lett új munkám, meg vettem online egy ellipszis trénert, meg csodaszép csészét, és mire eljutottam, hogy akkor írok, azt érzem, hogy kurva élet, nem igaz, hogy a rossz dolgok előrébb nyomulnak folyton, és hogy nem tudok a fentiekről sem áradozni, hogy nekem most milyen jó, mert..

...a munkám első napján kiderült, hogy be akarják vezetni a 0-24-es szolgálatot 7/24-ben. Nálam ez egy nagy kövér kurvára nem kategória.

...a sportcuccom valahol a posta fogságában, de ezt úgy képzeljétek el, hogy a fickó, aki nem is postás, csak viszi a csomagokat felhív ma, hogy menjek már ki az utca végére, merthogy a lakásunk lakó és pihenő övezetben van, ahova nem tud behajtani a teherautó/kamion/űrlépegetőjével. 

???

Mondom neki, hogy HA otthon lennék sem tudnék kimenni, mert kurvára nem azért kértem kiszállítást, hogy aztán én talicskázzam be a hátamon a cuccost (de komolyan bazmeg, mintha a lekvárok helyett targoncát tartanék a spejzban ilyen célokra) az utca végéről, de egyébként meg tegnapra ígérték a kiszállítást, amikor otthon voltunk, szóval bocs, dobjon be értesítőt. De hogy ő nem postás, nem tud értesítőt bedobni, és igazából fogalma sincs mit csináljon, és majd visszahív. Sejthetjük, hogy mennyire hívott vissza, sebaj én azért lelkesen hívogattam. Nem tudom mitől, de tök zen maradtam végig, valószínűleg a ch diéta hatására már cukor sem jut elég az agyamba, így csak az alap dolgokra futja, meg úrinősen szofisztikált, menjetek a picsába levélre az ügyfélszolgálatnak.

És amikor minap ott tartottam, hogy jobb kedvre derítésem érdekében keresek segítséget, meg kellett állapítsam, hogy 3 fajta pszichológus létezik: 1. akinél egy alkalom 25ezer, 2. aki csak hétfőn 10-16 között rendel, 4. aki vissza sem hív, és vissza sem ír. + 1. aki 1,5 óra bkv-nyira rendel.





5 megjegyzés:

  1. Nevet változtattál és Hulk-nak hívnak, ezért feltételezte a fickó, hogy majd a sarokról hazaviszed, vagy mijafasz?

    A 0-24-et meg mégis hogy? Idióták :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képregényes korszakomban (20-25 éve..)Wonder Woman akartam lenni, meg Macskanő, de szerintem azok sem cipelnek ellipszist a hátukon.:D

      Nemtom,valszeg az lesz a nap, amikor felmondok.

      Törlés