2020. június 23., kedd

Welcome to Zombieland*

Ma megkaptam, hogy ha karriert akarok, akkor ne politizáljak. 
Oh wait!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Miért ijesztgetnek olyannal, ami nem volt, nincs, és ahogy most perpill a dolgok állnak, nem is lesz?

 Amúgy meg a politizálásom annyit tesz, hogy J. rokonát felvilágosítottam, hogy az általa megosztott képen a svéd ovisok nem éppen Allahot imádják, hanem a bálászanát gyakorolják. Hiába nem az van oda írva, csak épp az eredeti svéd cikk pont arról szólt, hogy már ovis korban is jógáznak a gyerekek egy-két helyen. 

Szóval ilyeneken alapul "megvetett ballibsi" besorolásom (mert aki nincs velünk, az csak ellenünk lehet, és tuti ellenzéki, és a blúza alatt a karján egy tetovált szív van, benne a felirattal, hogy "Mindörökké Fecó!"), aki most már a nemlétező karrierjét is féltheti, mert tudja és nem lusta használni a guglit. Ja és megkaptam azt is, hogy miféle szüleim lehetnek, és hogy biztos nagyon szégyellik magukat miattam.
Mindebből azt szűrtem le, hogy nem éri meg guglizni mások helyett. Ti se tegyétek!

És azt meséltem már, hogy a kedvenc ünnepem a karácsony? De komolyan. 37 éve. Úgyhogy most rendesen elfogott  a szorongás, hogy ez a mások szerinti "libsiskedés" nem holmi úri passzió, megkésett tinikori lázadás, hanem genetikai defekt. Karácsony, mi?


*A blogposzt célja nem az indulatkeltés, vérnyomás felnyomás. Tiszeletben tartom mások eltérő nézeteit, hiszek az asszertív kommunikációban, az értelmes vitában. Tudom, hogy mindenkinek megvan a saját igazsága, indoka, érve. Hiszek a pozitív marketingben, az érzelmi és értelmi intelligenciában, viszont a gyűlölködésben, sunyításban, mások megalázásában és a skatulyákban nem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése