2019. február 16., szombat

Előszülinap

Tegnap megkezdtük a szüliheteket. Nem tudom miért, de nálunk pár éve mindig úgy alakul, hogy nem szülinap van, hanem szülihét, vagy szülihetek, mert minden napra jut valami különlegesség, meglepi ilyenkor, amit mindig elütünk azzal, hogy de hát szülinapom lesz/van/volt. 
Ennek örömére tegnap a barátaink az i55-be invitáltak, előszülinapi köszöntésre. Sosem voltam még, de nagyon tetszett, igaz, nem egy diétabarát hely (bbq, hamburger stb baromi finoman elkészítve), de azér itt is lehet okosan enni. A kiszolgálás is nagyon szuper, a pincéreknek szerintem pont ilyeneknek kell lenniük, őszintén mosolygósnak, nem tukmálósnak, viccesen udvariasnak. Nekem nagyon bejött az egész, úgyhogy még tuti fogunk menni.

Ma J. családja jött, hogy felköszöntsenek, és mivel bazi cikinek érzem már, hogy akárhányszor együtt étterembe megyünk, a szülei nem engednek fizetni minket, így kitaláltam, hogy én főzök, és mivel nagyon hagyományos ízlésük van, így tárkonyos ragulevest, 3féle zöldségköretet, spéci steakburgonyát és szilvával töltött csirkemellet csináltam, plusz rendeltünk pár adag rántott sajtot meg sültes tálat, mindezt írtó gusztán elrendeztem egy hatalmas kerámia tálon, úgyhogy elég nagy sikere volt az ebédnek. Ebéd utána csomót dumáltunk, meg közben vicces jeleneteket néztünk, a Munkaügyekből meg a Tóth Jánosból, mert valakinek mindig eszébe jutott egy-egy, a beszélgetéshez tartozó Mucsi Zoltán arc/jelenet. Késő délután meg elmentünk még kolbászolni a környéken. 
Kaptam gyönyörű virágokat, szuper festő szettet-állvánnyal, vásznakkal, akril festékkel, ecsetekkel. Rengeteg téma hemzseg a fejemben, és az a fura, hogy nem is kifejezetten csak festés, hanem kombinált technika, amit eddig még sehol sem láttam, pedig lelkesen keresgéltem etsy-n, meg guglin is. Meglátjuk mennyire tudom megvalósítani.
Úgy volt, hogy J. szülei itt alszanak, de mivel megint lesz valami programja Anyukájának, így haza is mentek, a betervezett közös mozizást meg elhalasztottuk áprilisra. Holnapra kettesben romantikázós, video vágós programot tervezünk, meg kitalálom, hogy én mivel lepjen meg magamat szülinapomra. Legszívesebben ezzel a tacsis pizsivel, de sajnos nem gyártják felnőtt méretben, úgyhogy valószínűleg marad a lavalier mikrofon.

tacsis pizsi innen





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése