2021. december 3., péntek

Mifelénk a víruskezelés

 J. felhívta múlt héten csütörtökön a dokiját(aki egyben a céges orvosa is), hogy hát pozitív lett a covid tesztje, szerencsére enyhe tünetei vannak. Kapott gyógyszert, majd 3-4 naponta le kell(ett) jelentkeznie, hogy hogy van, mit érez, javul-e? Akárhányszor beszéltek, épp, hogy nem lelkiztek a telefonban.

Hétfőn nekem is pozitív lett a tesztem, estére lett egy kis hőemelkedésem (37,1), úgyhogy kedden J. unszolására (vannak ilyen fixa ideái,hogy ha beteg vagy, fel kell hívni az orvost, és az meggyógyít) én is felhívtam a körzeti orvosomat, aki közölte, hogy "nem szabad semmit sem szedni erre,maradjak otthon, ne mászkáljak, és várjam meg, hogy alakul, mi lesz a vége". 

Az hagyján, hogy mi nem lelkizünk, de szerintem az öreg a természetes szelekció híve.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése